MenuMENU

AServices

e-commerce we Francji

 

AServices

e-commerce we Francji

Chcesz otworzyć sprzedaż internetową na terytorium Francji? Szukasz lokalnego partnera z doświadczeniem w usługach obługi sprzedaży i logistyki?

AServices spółka akcyjna oferuje usługi z zakresu obsługi klienta francuskiego, zarządzania sprzedażą B2C oraz B2B, obsługi platform sprzedażowych (Amazon), reklamacji klientów i logistyki zwrotów.

Czy wiesz, że co drugi Francuz (56%) robi zakupy online przynajmniej raz w miesiącu, a jeden na pięciu (19%) – przynajmniej raz w tygodniu? O ile cena produktów jest najważniejszym (73%) kryterium wyboru sklepu internetowego, to warunki dostawy zajmują drugie miejsce i są czynnikiem decydującym dla 60% kupujących. Dostępność produktów znajduje się na trzecim miejscu (51%).

 

Etude SprintProject, en partenariat avec DB Schenker, FM Logistic, GS1-France et Savoye, réalisée par OpinionWay.

OBSŁUGA KLIENTA

Naszym atutem są nasze kompetencje: wieloletnie doświadczenie w kontaktach z klientami francuskimi, połączone z biegłą znajomością języków polskiego i francuskiego, gwarantują najwyższy poziom obsługi klienta i zarządzania dostawami.

 

 

LOGISTYKA ZWROTÓW

Naszym partnerem logistyicznym jest GLS France, który organizuje zwroty reklamowanych towarów do naszej siedziby pod Strasburgiem. Magazynowany u nas towar możesz odebrać w dowolnym terminie i dzięki temu zmniejszyć koszty związane z transportem towaru do Polski.

DORADZTWO PODATKOWE

Współpracujemy z profesjonalną firmą doradztwa podatkowego – CinqPlus. Experci z doświadczeniem w zarządzaniu polskimi spółkami we Francji, zajmą się kwestią rejestracji podatkowej Twojej firmy oraz przygotują dla Ciebie deklaracje podatkowe. Zapewniamy pośrednictwo w kontaktach z biurem rachunkowym, ale nie pobieramy żadnej prowizji za usługi przez nie świadczone.

TŁUMACZENIA

Masz stronę internetową i chcesz mieć wersję francuskojęzyczną? Potrzebujesz tłumaczenia swojego ogłoszenia na platformie sprzedażowej? Aservices może służyć swoim doświadczeniem – tłumaczeniem zajmuje się Polka z biegłą znajomością francuskiego, z poźniejszą korektą native’a.

 

MARKETPLACE

Aservices pomoże Ci umieścić i zarządzać ofertami na największych platformach sprzedaży internetowej we Francji. Dzięki naszemu doświadczeniu we współpracy z Amazonem, pomożemy zoptymizować Twoją reklamę i uniknąć pułapek związanych ze sprzedażą online.

 

DLACZEGO ASERVICES

Jesteśmy francuską firmą prowadzoną przez Polkę i Francuza. Podwójna narodowość firmy gwarantuje najwyższy poziom usług: mamy doświadczenie zarówno z parnerami z Polski, jak również na rynku francuskim. Zapewniamy usługi na najwyższym poziomie zarówno Wam, jak również Waszym klientom!

Siedziba we Francji daje większe możliwości sprzedaży. Pozwala łatwiej zarządzić ewentualnymi zwrotami towarów na adres lokalny. Dla Was oznacza to zmniejszone koszty logistyki zwrotów, której obsługa jest w naszym zakresie. Dodatkowo adres we Francji zwiększa poczucie bezpieczeństwa Waszych obecnych i potencjalnych klientów.

Expansja polskich firm na rynki zagraniczne jest podstawą naszego know-how. Sami jesteśmy Polakami i oferując Wam nasze usługi, wspieramy rozwój polskich przedsiębiorstw.

OUR PARTNERS

O NAS

Anna

Posiada dyplom Magistra ekonomii z SGH w Warszawie i Executive MBA o specjalizacji Audyt i Controlling z ESG w Paryżu. Ma 11-letnie doświadczenie w zarządzaniu departamentem sprzedaży na terenie Francji. Dzięki polsko-francuskiemu obywatelstwu i doświadczeniu zawodowemu, Anna stanowi podstawę w kontaktach pomiędzy Tobą a Twoim klientem.

Jézékaël

Magister zarządzania po Szkole Biznesu EDHEC we Francji, od 7 lat pracuje także dla miedzynarodowej firmy logistycznej. Dodatkowo wzbogaca naszą firmę znajomością kultury i rynku francuskiego.

AKTUALNOŚCI

Od 2018 roku SprintProject publikuje coroczne badanie „usługi dostaw: prawdziwe oczekiwania Francuzów”. To badanie, przeprowadzane przez OpinionWay, pozwala na analizę rozwoju opinii i zadowolenia Francuzów z dostaw na adres domowy, a także ich zwyczajów związanych z zakupami internetowymi.

Najważniejsze wnioski:

Wymagający klient.
Większość Francuzów posiada wysokie wymagania dotyczące różnych aspektów dostawy. W ujęciu przekrojowym, metody dostaw, terminy dostaw oraz możliwość łatwych zwrotów lub wymiany zakupionych towarów, stanowią najważniejsze kryteria w podejmowaniu decyzji zakupu. Podobnie jak w dwóch poprzednich publikacjach, cena dostawy stanowi decydujące kryterium dla 29% Francuzów kupujących online i 30% Francuzów kupujących stacjonarnie. Na kolejnym miejscu znajdują się terminowe dostawy oraz możliwość łatwego zwrotu lub wymiany.

Rosnąca jakość obsługi klienta.